Konferencja prasowa 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland

Opublikowano: 10 kwietnia, 2014
Konferencja prasowa 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland

W czwartek 10 kwietnia 2014 roku w Warszawie odbyła się kolejna konferencja prasowa poświęcona 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland.

Konferencja prowadzona przez Daniela Wielebę rozpoczęła się o godz. 13:00 w warszawskiej siedzibie Konfederacji Lewiatan. Celem spotkania, które zgromadziło liczne grono dziennikarzy reprezentujących najważniejsze modowe i biznesowe media, było przedstawienie roli FashionPhilosophy Fashion Week Poland w rozwoju polskiego rynku mody oraz prezentacja wybranych nowości planowanych na 10. edycję tego największego wydarzenia modowego w Polsce.

Podczas konferencji wystąpiło 6 prelegentów. Jako pierwsza głos zabrała Monika Karolczak, Z-ca Dyrektora Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi, która opowiedziała o współpracy Miasta Łodzi z FashionPhilosophy Fashion Week Poland w rozwijaniu idei łódzkich przemysłów kreatywnych. Następnie Jacek Kłak, Szef Projektu FashionPhilosophy Fashion Week Poland, przybliżył zgromadzonym dziennikarzom zamiany zachodzące na rynku modowym, nakreślił perspektywy wzrostu dla mikrobiznesu projektanckiego oraz przedstawił rolę e-commerce w rozwoju rynku modowego. Irmina Kubiak, Szef Projektu FashionPhilosophy Fashion Week Poland omówiła rolę Polskiego Tygodnia Mody w międzynarodowej promocji polskich projektantów oraz branży modowej. Wystąpienie Magdaleny Christofi z FashionPhilosophy Fashion Week Poland poświęcone było prezentacji jednego z gości specjalnych 10. edycji, światowej sławy blogerce i dziennikarce modowej Diane Pernet oraz jej udziałowi w przygotowaniu Fashion Film Festival – przeglądu filmów modowych towarzyszących 10. edycji Polskiego Tygodnia Mody. Następnie projektantka Joanna Klimas zaprezentowała biznesowy wymiar projektowania ubioru na przestrzeni ostatnich 20 lat, a Piotr Stefaniuk z warszawskiej szkoły projektowania Via Moda omówił rolę nowoczesnego polskiego szkolnictwa modowego w przygotowaniu projektantów do pracy w firmach odzieżowych.