Strefa Showroom: przestrzeń nowych możliwości 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland

Stach Opublikowano: 18 marca, 2014
Strefa Showroom: przestrzeń nowych możliwości 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland

Dzięki nowej formule strefy Showroom 10. edycja Fashion Week Poland otwiera unikatową przestrzeń wystawienniczą dla najlepszych polskich twórców mody.

Projekt Showroom to największa strefa Polskiego Tygodnia Mody, w której najlepsze polskie marki oraz projektanci mogą prezentować swoje kolekcje odzieży, akcesoriów i biżuterii tysiącom buyerów przybywających na Fashion Week Poland. W trakcie poprzedniej edycji strefę odwiedziło ok. 15 000 gości.

Wraz z 10. edycją FashionPhilosophy Fashion Week Poland strefa Showroom przenosi się do nowoczesnego centrum wystawienniczego EXPO-Łódź. Dzięki możliwościom nowego obiektu zarówno projektanci, jak i marki odzieżowe, zyskują okazję do jeszcze skuteczniejszej niż dotychczas promocji swoich autorskich kolekcji. Podczas 10. edycji Fashion Week Poland strefa Showroom zajmie przestrzeń 6000 m2 i zgromadzi ponad 100 wystawców.

Tegoroczna strefa Showroom zyskuje nie tylko na rozmiarach. Rada Programowa Fashion Week Poland zadecydowała o zaostrzeniu kryteriów formalnych dla wystawców oraz podzieleniu strefy na dwie części, jedną przeznaczoną dla projektantów, drugą dla stoisk komercyjnych. Dzięki temu projekt Showroom zyskuje na atrakcyjności, umożliwiając buyerom łatwiejsze nawiązywanie kontaktów z wystawcami prezentującymi interesujące kolekcje.

Pomagając w umacnianiu pozycji polskich marek, ułatwiając projektantom nawiązywanie kontaktów ze światem biznesu oraz wspierając proces profesjonalizacji polskiego rynku mody, strefa Showroom wpisuje się w ogólną misję FashionPhilosophy Fashion Week Poland.

www: fashionweek.pl

X